tisdag 14 december 2010

Brrrrrrrrrrrrrrr.........

Tänk att det är så fantastiskt vackert ute när det är så kallt. Men det är nästan trevligast att beskåda det hela inifrån. Höll utan överdrift på att frysa ihjäl idag när jag skulle hämta barnen från skola och dagis. Det blir en liten promenad på några kilometer. Minus 19 grader, utan termobrallor ( inte så smart nej) har föranlett att upptinings processen  fortfarande pågår, fast vi kom hem för tre timmar sedan.

Jag önskar mig nya fönsterbrädor i julklapp, tänk att jag skulle bli glad över ett paket med fönsterbrädor i . Det är så jag själv börjar fundera på hur det står till.
Ha det gott kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine

10 kommentarer:

  1. Vilket underbart fönster och en sån vacker vinterutsikt. Hoppas du tinat upp snart;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hey Madeleine!
    We felt brrrrrr too ;-)))
    This morning we had -16°!
    Lovely greetings, Hannelore

    SvaraRadera
  3. Gokväll!
    Det är så otroligt fint att inreda med vitt, glas och silver nu på vintern, precis som du gjort i ditt fina fönster! Det speglar utsidan med snö och is så bra. Men jag håller med dig, det är finast att njuta av det inomhus, för utomhus är det ingen njutning.
    Hoppas du tinat och letat upp långkalsongerna inför kommande promenader. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jisses, så kallt det måste ha varit! Utan termobrallor hade jag nog frusit fast där ute..
    Jättefint fönster, konstigt vilka klappar man kan önska sig..jag vill ha en brädhög(?)- vill göra en brädvägg i sovrummet, o gärna i mellandagarna.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Men det är väl en perfekt julklapp om det är det du önskar.... :)
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. God morgon! :)
    Vilka vackra fönster, det är så himla fint med spröjs!
    Att önska sig fönsterbrädor i julklapp är väl en toppenidé!!! Själv fick jag ett nymålat vitt golv i "salongen", den bästa julklappen på länge!!! ;)

    Här har vi också kallt idag, över 20 minusgrader! Brr...

    Ha det gott och var rädd om dig!!!
    KRAMAR♥

    SvaraRadera
  7. Underbara fönster och utsikten! =)
    Bra julklapp du önskar dig! ;)

    Ha en bra dag!
    Kram jenny

    SvaraRadera
  8. Vilket vackert fönster och vilken utsikt..
    Ha det gott..
    Mvh Lina

    SvaraRadera
  9. Det där lät väldigt kallt!
    Här blir det väldigt korta hundpromenader...
    Både jag och vovven springer hem igen, vet
    inte vem som fryser mest! ;)
    Kan bara instämma...
    Vilket vackert fönster med en underbar utsikt!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilka fina fönster du har. Jag älskar gardinerna också! Sådana hade jag kunnat tänka mig i vardagsrummet, var har du köpt dem?

    Ha det gott!

    Kram Jenny

    SvaraRadera