lördag 8 januari 2011

Lite nytt fix och don...





Hej hej!!
Härliga Lördagen är här:). Denna arbetsvecka har känts extremt lång. Men nu är det ledigt så nu finns det tid att dona och fixa lite. Har fixat om lite i hallen och i soffan, våren går i blått, vitt och svart!! Hittade ranunkler i affären igår, älskar dem :).Valde kanske inte den vårigaste färgen men det är ju faktiskt vinter fortfarande. Jag längtar sååå efter mina pelargoner, men det är ju inte riktigt dags än.
Nu ska vi snart bege oss ut i trädgården, vuxna och barn och bygga en riktigt stor snökoja och grilla korv!! Tänk att jag tycker att det är så vansinnigt roligt att bygga snökojor!!
Hoppas ni har en skööön helg!
Kramar Madeleine

16 kommentarer:

  1. Hej, jag gillar verkligen din blå byrå/skänk! Du har verkligen lyckats bra med ditt fix, jättesnyggt.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor du har, det blir verkligen effektfullt att ha svarta ramar för att bryta av! Ha det så skoj ute i snön, kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det blev väldigt fint ovanför din skänk, som ju är ett smycke i sig. Här spikas det också upp ramar just nu!Ja, och så fyrtio andra saker som det grejas med, jag kan inte heller riktigt bestämma mig åt vilket håll jag ska gå nu efter jul. Jag velar åt svart/vitt, lantligt vitt med lite blått, elegant grått.. jag skulle behöva ett gigantiskt hus! Kanske man skulle börja med att städa?

    SvaraRadera
  4. Vackert! Skänken är bara så fin! Med sådan härlig patina, som ett smycke! Just det, jag hade ju tnkt köpa Ranunklar idag men glömde, de är ju så vackra i all si enkelhet!

    Hoppas ni får en skön fortsatt lördag och tack för dina söta kommentarer hos mig!

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Ack så vackert!! O jag bara älskar din skänk!! Den är bara helt perfekt!! :)

    Ljuvligaste Ranunklarna!!

    Önskar dig en go fortsättning på helgen!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Fasen, fasen va snyggt blå nött skänk, åh va snygg den är!! Och den svarta lampan och de mörkt vinröda ranunklerna, detta var inspirerande och så de två lila ljusglasen, var har du hittat dem, är på jakt eftr ngt likn. God fortsättning på nya året! Mari.

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastisk blå och vacker skänk! :) Ser härligt vårigt ut, fin blå färg!

    Ha en fin helg!
    /Lotta

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag älskar din skänk, den är sååå fin! Vad vackert du har fått till det. Låter mysigt med snökoja!

    Hoppas du får en fin dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Vackert. Jag älskar också ranunkler. Köpte vita idag.

    Ha en fin lördagskväll!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  10. Åh vad härligt det lät med en utedag... i snön, hoppas att ni hade det riktigt mysigt!!! Längtar också efter lite utomhusaktiviteter! ;)

    Tavlorna är supersnygga, så fint till din fina skänk!!! :))) ...Är motvien tagna ur någon gammal flora? Har själv några sådana som jag är lite sugen på att göra något med!

    Ha en fortsatt bra lördagskväll och helg och njut nu ordentligt av din ledighet!!!
    Må så gott!!!
    KRAMAR♥

    SvaraRadera
  11. Åh så fint och här är en till som längtar efter perlagonierna....
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  12. Så fint!! Vilken häftig färg på ranunklerna. Undrar vart har du hittat den fina gråblå kudden som du har i soffan?

    Fortsatt trevlig helg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Tack så mkt! Åh då ska jag gå dit och kika om jag kan hitta en, tyckte den va såå snygg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Det blå skåpet är hel underbart!
    Måste bara säga; Måla aldrig om det!

    Kram, Maria

    SvaraRadera
  15. JAg kan inte annat än att hålla med...vilket skåp! Kram Anna

    SvaraRadera