måndag 4 juli 2011

Tivoli.

Finaste lilla kusinen gillar ballongerna.

.....och vattenpölarna.


En liten blomma.
Man och son.
Kusin och dotter.
Kära bror....lite alternativ!!


...och så jag.

 Är i Malmö och hälsar på min bror. Igår var vi på Tivoli i Köpenhamn och hade en fantastiskt roligt dag för både stora och små, vansinnigt trevligt ställe må jag säga :)).
Jag springer runt med min nya kamera och fotar som en galning, barnen...okej även mannen, blir lite trötta på mig men det skiter jag i det är ju så vansinnigt roligt :)).
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

5 kommentarer:

  1. Suveränt fina bilder!!! :)))
    Ha det gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Älskar, älskar bilden högst upp, alltså första bilden :)

    Vet, är superkul att fota med juste kamera, fota på du :)

    Anna

    SvaraRadera
  3. Hej
    härliga bilder och så roligt med en ny kamera..
    låter kul med Tivoli kanske få ta oss dit någon dag!!!
    hittade dig precis och titta gärna in hos mig.
    Gillar din stil!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder, du ser ut att ha lärt dig använda din nya kamera snabbt! =)

    Tivolit i Köpenhamn skulle jag verkligen vilja besöka! Men det får bli en annan sommar det ;-)

    Kram Maria (Trivsamma Förändringar)
    http://trivsammaforandringar.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Vad kul med ny kamera! Vad blev det för någon?
    Den översta bilden är så fin! Helt underbara färger och så de där längtansfulla ögonen mot ballongerna som man kan ana..

    Kram , Maria

    SvaraRadera