fredag 25 november 2011

Aspegren.

Burk och strumpa Aspegren.

Igår var jag hos gulligaste Nina på http://www.nicepresenter.se/ som för övrigt håller på och startar upp en webb butik :)). Där finns allt man kan önska sig, igår så upptäckte jag ett märke som jag inte noterat förut, Aspegren, låter visserligen som något sorts syndrom, men jösses vilka härliga prylar!!
Jag tror jag skippar den röd/vita julen i år och satsar på härliga pasteller och massa fint från naturen, det blir en fin kontrast tycker jag :).
Ha det så gott alla fredagsfirare!!
Kramar Madeleine

4 kommentarer:

  1. Så söt.
    Ja, man stöter på både roliga namn och roliga designers...

    SvaraRadera
  2. Åå har hört så mycket om nicepresenter kul att hon öppnar webbutik!
    Mtsigt med pastell jul.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  3. Jag är med på det! Jag älskar rosa - så jag kör gärna på en flerfärgad jul :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera