tisdag 3 januari 2012

Nytt år nya tider.





Alla bilder ovan är hämtade från nätet.

Idag så visar jag rätt och slätt några favoritbilder från min inspirationsmapp. Som vanligt när det är nya tider så har jag liksom lust att blåsa ut hela huset och börja om från början. En massa olika ideér snurrar runt i huvudet just nu. Som ni märker så faller jag för blått i vanlig ordning. Det är något med de blå tonerna som jag inte kan motstå. Just nu är jag väldigt sugen på träfärger, svart och blått i kombination med varandra. Snyggt!!

11 kommentarer:

  1. Så fint, älskar tapeten på första bilden kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga inspirationsbilder! Köket med ljusblå tapet och kakelugn var ju fantastiskt;) Är också sugen på förändring, i mitt fall mot det svarta hållet:)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Å jag som skulle skriva om ditt fina kök. GIllar kombinationen av det mintgröna, svarta och vita. Dina inspirationsbilder är väldigt fina de med och påminner lite om ditt hem. Kanske lånar jag en bild men länkar såklart.

    Trevlig kväll
    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder!
    Här har du en till som är väldigt svag för blått...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej vännen:) å Vad snygga bilder. Man är ju så sugen på att göra om nu. Har redan börjat lite;)
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  6. Så många fina inspirationsbilder! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Ja, skitsnygga hem verkligen men Du har snyggast, jag bara älskar ditt kök med de gröna detaljerna, byt ut dem mot blått så är det ju som du vill=) kirrat o klart, du har utsökt smak!!!

    Gott nytt inredarår!!!mari.

    SvaraRadera
  8. Mailat dig = ).

    Lycka till!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilket fint och inspirerande hem du har. :) Kikar gärna in flera gånger!

    Önskar dig en fortsatt bra dag! //Linnéa

    SvaraRadera
  10. Så insperarande:)
    Vet du var ifrån tapeten kommer på första bilden?
    Tack för en härlig blogg Yvonne

    SvaraRadera