måndag 2 juli 2012

En Madeleineklänning..


När jag handlar kläder så gör jag det rätt och slätt på första ögonkastet, jag ser direkt om det är något för mig eller inte, jag provar aldrig för det har jag inte tålamod till. Detta är en typisk Madeleineklänning, som mina vänner skulle säga. Gick in på H&M för en tid sedan och insåg att där nu fanns flera klänningar i min smak, gick ut med fyra stycken i påsen, alla var snygga men detta är favoriten,  härlig retrokänsla :). Så då får jag vara nöjd när jag hittar fyra  i samma affär, så kan man ägna resten av tiden åt att fika och prata strunt. Hoppas ni har det gott, här har vi sjukstuga idag, känner mig rätt så skruttig faktiskt men hoppas på snar bättring och nedräkning till semestern har börjat, 11 dagar kvar  nu:)).
Kramar 
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Kul med så fina fynd! kan vi få se de andra med!!!? krya på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kryahälsning, kan behövas känner jag :/. Kanske kan ordna till visning av de andra också. Kram på dig!!

      Radera
  2. Tittar in och säger hej... Mysig blogg och UNDERBAR klänning =) Är det längesen du köpte den? Titta gärna in hos mig om du vill...

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :). Det var någon vecka sedan så den borde finnas kvar :). Kram

      Radera