söndag 5 augusti 2012

Hej, det var inte igår..




....utan snarare över en vecka sedan. Här semestrar vi till 372% har släppt allt och bara varit och tänker nog fortsätta med det sista semesterveckan också. Vi har tillbringat en väldans trevlig vecka i Värmland i ett härligt 1700-tals torp tillsammans med min kära bror med familj. Vi har fiskat, plockat kantareller, vandrat, slappat, badat, grillat, ja...så trivsamt och skönt så hela jag känner mig helt avslappnad och befriad från stress och allt vad det heter. När vi kom hem så stod hela min lilla blomsterrabatt i blom och såg sådär sensommarfin ut. Så nu ska det prydas i mina många vaser!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine


5 kommentarer:

  1. Hej:)! Nä det var verkligen inte igår;). Saknar dina fina bilder.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem till Närke!!! Skönt att ni haft det bra!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar sommarbukett!! Så härliga färger man blir glad av :-)
    Kram Paula

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder. Underbart med "blandbuketter". Mina egna blir tyvärr ofta alltför en- eller möjligen tvåfärgade. Nu blev jag inspirerad att göra nåt med färgsprakande! /Ica

    SvaraRadera
  5. Det låter verkligen underbart! Att få känna sig ledig och njuta till fullo. Vilken vacker bukett, så fina färger!

    SvaraRadera