onsdag 5 september 2012

Kolla in min monsterväxt!!




Sladdlampan fick en skärm också, från Lagerhause.

Jag har ju sällan kunnat skryta om att jag är bra på det här med växter och blommor, men den här lilla klängvarianten ( passionsblomma) tycks trivas här hemma i alla fall. Köpte den i början på sommaren och nu håller den på att invadera köket. Mysigt tycker jag :). Får se om den behöver tämjas så småningom, men just nu får den hållas.
Hoppas ni har det gott!! Själv så är jag glad över att det är onsdag vilket innebär att snart är det fredag, då kommer kärt besök från Malmö, lördag blir det 40-årspartaj för min äldsta bror, så hela helgen kommer att handla om trevligt sällskap god mat och dryck :).
Kramar
Madeleine

6 kommentarer:

  1. Det ser så mysigt ut. Jag får nog köra en härmis till mitt köksfönster;) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Men jösses, växer så det knakar!!

    Snyggt :)


    Kram/M

    SvaraRadera
  3. Kul att den trivs i ditt fönster!
    Ha så kul i helgen! Marcus som du fotograferat, har jag jobbat med
    för några år sedan på Ava tror jag det var!! Väldigt fina bilder!! Du är så duktig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Oj så härligt det ser ut! Det ser ut att växa fint hos dig=)

    SvaraRadera
  5. Du har verkligen ett härligt kök! älskar det stora fönstret som släpper in så mycket ljus:)

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg jag halkade in på! Enkelt och färger i en skön blandning... Sökte under passionsblomma undrade om den kunde överleva utomhus. Verkar klara en del kyla nu tänker jag leta vidare bland gjorda erfarenheter. Resan startade på Hållplats Åhus. Hälsningar Ingela

    SvaraRadera